DOKUMENTASJON, PROSESSER OG KOMMUNIKASJON
SAMLET OG INTEGRERT MED OFFICE 365 -
BRIVA PROSJEKT GIR DEG FULL KONTROLL

Med Briva Prosjekt samles all prosjektinformasjon på ett sted. Få tilgang til relevante dokumenter, e-post, oppgaver og oppfølging – alt presentert i samme skjermbilde.

Briva Prosjekt benytter Briva Hurtigsøk for umiddelbart søk blant alle prosjekter - uansett hvilket program du jobber fra. Briva Planlegger gir deg rask oversikt over prosjekter og oppgaver. Dra-og-slipp prosjekter eller oppgaver for å endre status, eller delegér en oppgave til en kollega.

Løsningen er sømløst integrert mot Office 365, for intelligent lagring av e-post, vedlegg og dokumenter. Eksempelvis foreslås prosjekt-tilknytning basert på tidligere e-post fra samme avsender, noe som gjør det svært effektivt å lagre informasjon på prosjektet. Gjennom Briva APP får du også rask tilgang til relevant informasjon fra din mobil eller ditt nettbrett.

MED BRIVA PROSJEKT KAN DU BLANT ANNET

  • Få full oversikt over prosjekter
  • Få oversikt over all informasjon knyttet til flere prosjekter mot samme kunde i samme skjermbilde
  • Lagre e-post, vedlegg og dokumenter fra MS Office-programmene i tilhørende kundemapper
  • Få visualisert leads og oppfølging i oversiktlige diagrammer, med dra-og-slipp-funksjonalitet
  • Benytte dokumentmaler
  • Enkelt eksportere all informasjon til Excel

Gruppe


Forenkle samhandlingen i din bedrift. Briva består av smarte
applikasjoner for SharePoint som kan brukes sammen eller
hver for seg. De kan benyttes som de er eller konfigureres
ytterligere.

Kom raskt og effektivt i gang med SharePoint!

... eller ring oss på 70 17 60 50