ENKEL LAGRING MED FÅ KLIKK
FRA OUTLOOK, EXCEL OG POWERPOINT -
KNYTT DOKUMENTASJON OG DIALOG
TIL SELSKAP, PERSON ELLER PROSJEKT
Med Briva Share kan du lagre e-post, vedlegg og dokumenter fra Outlook direkte til SharePoint og Teams. Dette gjøres brukervennlig, raskt og med få klikk. Informasjonen knyttes opp til f.eks selskap, prosjekt eller lead, og gjør det enkelt å holde oversikt over historikk og dialog.
Integrasjonen kan selvsagt benyttes på alle enheter, inkludert mobil og nettbrett.
Applikasjonen er tett knyttet opp mot Teams og Microsoft 365 Groups, noe som gjør den svært fleksibel.
Forenkle samhandlingen i din bedrift. Briva består av smarte
applikasjoner for SharePoint som kan brukes sammen eller
hver for seg. De kan benyttes som de er eller konfigureres
ytterligere.
Kom raskt og effektivt i gang med SharePoint!
... eller ring oss på 70 17 60 50
Håndter kunder, leads og tilbud på en effektiv måte. Med Briva CRM får du full oversikt over salg, pipeline og eksisterende kunder, med all tilhørende informasjon.
Smart prosjektstyring med Briva Prosjekt. Få oversikt over dokumentasjon, prosesser og kommunikasjon, sømløst integrert med Microsoft 365.
Få en enklere hverdag med systemer som snakker sammen. Briva er integrert mot blant annet Microsoft 365 og Dynamics NAV, Visma Business og Global, Xledger og SuperOffice.
Med Briva for Sharepoint kombinerer du ferdige løsninger med tjenestene i Microsoft 365!