PROSESSER, RUTINER, DOKUMENTASJON,
RISIKO OG AVVIK -
BRUKERVENNLIG PRESENTERT
PÅ ETT STED!
Briva Kvalitet gir deg enkel og brukervennlig administrasjon av bedriftens prosesser, rutiner og dokumentasjon. Modulen støtter arbeidsflyt for revidering og godkjenning, og kan tilpasses behovet i din bedrift.
Løsningen har en fleksibel skjema-motor for registrering og oppfølging av avvik og forbedringsforslag. Her kan man også vise informasjon fra bedriftens øvrige systemer. Avvikene kan dessuten registreres i en egen app med offlinestøtte, som ikke krever at brukerne har Office 365-konto. Dette gjør at den også kan benyttes av underleverandører, samarbeidspartnere, innleide ressurser etc.
Risiko-elementer identifiseres og vises i en egen risikomatrise.
Forenkle samhandlingen i din bedrift. Briva består av smarte
applikasjoner for SharePoint som kan brukes sammen eller
hver for seg. De kan benyttes som de er, eller tilpasses slik dere ønsker.
Kom raskt og effektivt i gang med SharePoint og Teams!
Send inn kontaktskjemaet, eller ring oss på 70 17 60 50.
Håndter kunder, leads og tilbud på en effektiv måte. Med Briva CRM får du full oversikt over salg, pipeline og eksisterende kunder, med all tilhørende informasjon.
Smart prosjektstyring med Briva Prosjekt. Få oversikt over dokumentasjon, prosesser og kommunikasjon, sømløst integrert med Microsoft 365.
Få en enklere hverdag med systemer som snakker sammen. Briva er integrert mot blant annet Microsoft 365 og Dynamics NAV, Visma Business og Global, Xledger og SuperOffice.
Briva Share lar deg lagre e-post, vedlegg og dokumenter fra Office-produktene direkte i SharePoint.